divendres, de desembre 01, 2006

El Kid Pix 4 té infinitat de possibilitats

Avui els de segon hem jugat amb el programa Kid Pix 4. És el millor programa de dibuix que hi ha i té moltes possibilitats: podem pintar, dibuixar, fer sons, escoltar sons i música, colorejar dibuixos, fer animacions amb dibuixos que es mouen, etc..
Ara cada alumne dirà el que ha fet i el que li agrada més del Kid Pix:
Genís: fer dibuixos de Halloween i de Nadal.
Damià: fer dibuixos de Halloween, ficar "ninos" que fan una mica de por, unes joguines i més coses com un foc que es mou, també l'esprai màgic.
Xavi: m'agrada la bomba que ho borra tot, també l'esprai màgic i els adhesius.
Gemma: m'agrada l'esprai màgic, he fet un bosc ple de bolets de tots colors.
Carolina: m'agrada el Halloween i la naturalesa. He fet el Nadal, he pintat l'arbre de Nadal.
Nica: m'agrada el Halloween i també l'esprai màgic.
Jordi: m'agrada l'esprai màgic, la bomba i una cosa que s'empassa com un globus.
Eloi: m'agrada fer dibuixos amb les fotos que s'agafen de dins i es posen posar.
Júlia: m'agrada dibuixar i escoltar com parla l'ordinador.
Geneva: m'agrada que el programa pugui parlar, parlen en Josep i l'Anna.
Alumnes de segon